beckarecka

Alla inlägg under mars 2012

Av Rebecka - 31 mars 2012 20:08

ligger på extra sängen på evelinas rum under hennes säng och ser på step up :D en riktigt bra film ! måste ses, har sett den minst 5 gånger xD jaja... simtävling idag :) agerade vändningskontrollant med Lina-lee (wow) Och det gick bra dock en del som fuskar med vändningarna ;) den på slutet så skulle så klart alla funtionärer puttas i ;) spelar ingen roll om man hade mobil eller inget ombyte det ordna dom och vips va man i vattnet :o dom som va roligast att se när dom flög i va min pappa,Krister Gidlund,Linda, min simtränare och Simon Svensson han hade flera mobiler i fickan men dom togs bort på en gång sen va han också i vattnet. Det roliga va att endel som blev i puttad inte hade något ombyte ;) Sen for man hem fick främmande och nu ligger man här och ser på film ;)

Av Rebecka - 27 mars 2012 13:27

Helgen blev kung.


Lite stressigt bara då vi skulle hinna fira amanda innan kl ett på lördag och det sluta med att vi blev en halv timme sen till Jannes kalas -.- men vi missade inget iaf ;) Andreas följde med hem sen och sov över till söndag sen kom massa släktingar och firade amanda så det blev typ tre kalas i helgen :P 


Ska förmodligen rida imorgon också :D 

Av Rebecka - 23 mars 2012 10:27

Vaknade kvart över 6 i morse -.- Så man är ganska så trött nu x) och nu sitterjag  på golvet i engelska salen och ser dum ut xD 


Men iaf ;) Äntligen fredag om man nu kan säga så när man vet att hela dagen kommer bli ett enda strul.... först ridning kl 5 till typ 9 sen vet jag inte om  Andreas kommer eller inte (HOPPAS) Annars får man väl sitta och tråka själv tills imorgon då man ska på Andreas pappas kalas ;D Ska försöka blogga mer ikväll ;)

Av Rebecka - 18 mars 2012 13:28

Fredag: Skola till klockan tre, lugn dag.Klockan tre gick vi till badhuset och simmade en och en halv timmes simlektion massa fjäril och kickar. sen så åt vi middag och tränade cross fit ! super kul och jätte bra träning !

sen tog vi det lungt på kvällen duschade och såg på film.

Lördag: vakna vid 8 åt frukost sen simma vi sen lunch simma,fika och simma Sista passet på lördag och första passet i fredags va en och en halv timme långa så vi ha simma sex timmar i helgen ;) efter sista passet som jag inte kunde simma hela eftersom mitt blodvärde dog.. så hämta andreas mig sen for vi till hemling hjälpte pappa sen for jag hem med mamma och fixa mat, vi åt och sen blev det myskväll ;)

idag har jag i stort sett inte gjort något...jag andreas och amanda tog en tur med skotern och slalom skidorna sen körde andreas själv också ;) Men... nu ha han åkt till sin kusin och jag sitter helt forever alone i ett hörn...




Hur va eran helg ?

Av Rebecka - 13 mars 2012 20:49

Hemma efter ett riktigt skönt träningspass,ha träna. ben och armar så pingisen imorgon bli nog jobbig -.- hoppas ni tränar också !

Av Rebecka - 10 mars 2012 19:27

Haha gissa om man blev chockad när man kom ner och såg de här ?!


 

(klicka på bilden så blir den större)

Av Rebecka - 10 mars 2012 18:50

Tro ni inte att min hemskt snälla pojkvän drar iväg till stan så fort vi kommer hem..? Men de är klart det är ju roligare och äta middag på varvsberget och bo på hotell än att va i tråkiga nyliden med sin hemskt tråkiga tjej ;)

Av Rebecka - 10 mars 2012 18:41

Ja.. då va dagen den 10 mars snart över då ;) va på vinteryran i långviksmon idag höll på att missa skjutsen dit men hann med i sista sekund. Gick omkring själv ett tag hejade på massa och prata en del sen vid typ 1-2 kom Andreas så då slapp jag gå själv men då hamna man helt plötsligt i ett skoter tokigt gäng som bara pratar skotrar och kände typ alla där... haha jag måste ha sett jätte intresserad ut dom dom prata om alla skotrar xD Men dagen blev riktig lyckad :D Kan säga att jag ha ganska mycke träningsvärk speciellt efter skoter turen hem efter som leden såg ut som en puckelpist -.- Ser väl om jag orka simningen imorgon :P 

Presentation


Beckarecka

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att bloggen ska innehålla för att den ska vara mer intressant ?
 Mer bilder på hästar
 Lite text mycke bilder på blandat
 Mer träning och tips
 Mer text om vad som händer
 Mer bilder
 Att hela bloggen går in på en helt hästinriktad linje.
 Mer tips och trix
 Att den är som den är bara mer bilder
 Att den är som den är med mer text

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Blogg

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards