beckarecka

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecka - 29 april 2012 20:19

Jag och Andreas firar 2 år och 4 månader idag :D hehe han får säga "grattis" först så ;)

Av Rebecka - 29 april 2012 20:14

Igår kom Sara och Elvira ;) Vi dampa hela kvällen tills Sara somna ;) Sen dampa jag och viran till kl halv 1 typ xD 


Men idag har vi prata gjort lite nytta och vare och rört på oss :P Imorgon blir det att va med Saras familj och fira sista april :D



Visste ni att 1 Maj är Hitlers dag det va han som börja fira 1 maj så fira inte den !!!


Månadens bästa är så klart att Sara och Viran är här  och att Sara är så bäst xD


och månadens snyggaste e Viran på Mirrors xD  Ni får tyvärr ingen bild ;)



Av Rebecka - 28 april 2012 09:07

haha vaknade imorse och tänkte åå va skönt klockan är bara 7 då kan man ju ligga och dra sig en halvtimme... trodde jag ja kollade på klockan och såg att den va 8 ! det va bara att väcka dom andra och sätta igång och göra det som skulle göras idag ;) Nu ska vi äta frukost sen blir det att städa övervåningen :P vi överraskar mamma och papppa med att städa nedervåningen ;)

Av Rebecka - 27 april 2012 22:09

Hemma från ridningen ;) fikat gjort fåren och städat hela nedervåningen ;)

Imorgon blir det att kliva upp tidigt äta frukost göra fåren städa övervåningen och duscha sen drar vi till stan på simavslutning och bowlar ;) ;) ni får nog ett inlägg imorgon också om jag hinner ;)


Bilderna från damp dagen finns på´min fb ;)


Av Rebecka - 27 april 2012 16:10

äntligen helg ! LÅNG helg ;) börjar helgen med nudlar och big brother avsnittet ja missa igår :P


Saknar amanda nu :( men imorgon kommer hon hem :D Bussystern min :D


Ridning ikväll skulle bli hårträning så jag taggar de ;)



Om folk idiot förklarar er eller bitch blickar er så skit i dom..le bara ett stort smajl så får dom något att tänka på ;) så tänk på de innan du kollar på nån med konstiga blickar ;)

Av Rebecka - 26 april 2012 18:11

Hon är såklart månadens bästa/snyggaste !!!  



Gjorde två tidsinställda inlägg men dom försvann, men jag kommer ihåg vad jag skrev så ;)


den här bilden om månadens bästa/snyggaste och det här :



Total DAMP dag xD Först no=sex och samlevnad=inte en lugn stund,engelska = lyssna på musik= slutade med att alla sjöng och vrålade sen på träslöjden va det bara allmän 8B damp :D


Av Rebecka - 25 april 2012 21:19

Någon som sett något snyggt pannband med guldbeslag på ?? (a) söker nämligen ;)



Ne nu ska man ta och bädda rent,duscha och sen sova ;)

Av Rebecka - 23 april 2012 21:21

ÅÅ va kul det va att få mysa med kitty igen :D Ryktade hon en timme (all vinterpäls) och hon stod ko lugn och sov  medans  siggi dampa loss på golvet och dörren xD sen så ha jag lärt henne att hälsa och lyfta hovarna på kommando men hon har nästan börjat sparka när hon gör det så jag lärde hon att lägga huvudet på sne :'D såå gulligt :D


haha oj kände att jag blev lite till mig nu xD 


men jag mockade massa och smörjde upp alla hennes träns :P

Presentation


Beckarecka

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att bloggen ska innehålla för att den ska vara mer intressant ?
 Mer bilder på hästar
 Lite text mycke bilder på blandat
 Mer träning och tips
 Mer text om vad som händer
 Mer bilder
 Att hela bloggen går in på en helt hästinriktad linje.
 Mer tips och trix
 Att den är som den är bara mer bilder
 Att den är som den är med mer text

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Blogg

Tidigare år

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards